Suzan Duygu SİPAHİ

ORTODONTİ UZMANI/ORTODONTİST

Dr. Duygu Sipahi 1984 yılında Ankara’da doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonra 2001 yılında Hacettepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’ni kazandı. 2006 yılında mezun olup lisans eğitimini tamamlayarak 2007 yılında Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ortodonti Anabilim Dalı’nda doktora ve uzmanlık eğitimine başladı.  Doktora eğitimine Eylül 2010- Şubat 2011 tarihleri arasında Erasmus Öğrenci Değişim Programı kapsamında Birleşik Krallık’taki Cardiff Üniversitesi Dişhekimliği Fakültesi Ortodonti Bölümü’nde devam eden Dr. Sipahi, 2014 yılında ‘Kronik Böbrek Hastalığı Olan Bireylerde Kraniyofasiyal Morfolojinin Değerlendirilmesi’ konulu tez çalışmasını tamamlayarak ‘Bilim Doktoru’ ve ‘Ortodonti Uzmanı’ ünvanlarını almaya hak kazandı.

Dr. Sipahi özellikle; çapraşıklık vakalarında çekimli ve çekimsiz tedaviler, erişkin ortodontisi, erişkin bireylerde gülüş tasarımı, implant ve/veya protez tedavisi öncesi hazırlık için yapılan ortodontik uygulamalar, şeffaf plaklarla tedavi, gömülü dişlerin cerrahi destekle sürdürülmesi, hızlı üst çene genişletme, çocuklarda alt çene ileriliğinin tedavisi ve sistemik hastalıklı bireylerde ortodontik tedavi konuları ile ilgilenmektedir.

Türk Ortodonti Derneği (TOD), Avrupa Ortodonti Derneği (European Orthodontic Society –EOS ) ve Dünya Ortodontistler Federasyonu (World Federation of Orthodontists-WFO) üyesidir. Birçok yurt içi ve yurt dışı kongre ve konferansta sunumları vardır.

Dr. Sipahi aynı zamanda hayvan hakları savunucusu olup, sokak hayvanlarına aktif olarak destek vermektedir.